Talk to the audience

Åter igen jätte kul me massa kommentarer nu :)
Tänkte ja kommenterar på kommentarerna.. 
Ställ gärna frågor om ni vill, fast ja vet inte vad man skulle kunna fråga. 
Men nåt finns de säker. 

"Anonym om Ge Mig ett jobb..:
Hej, jag har följt din blogg länge och aldrig frågat vad det är du har pluggat? Varför söker du inte jobb inom det?

Iofs är det inte lätt att få jobb så heller då jag utbildade mig till statsvetare men har inte fått något jobb inom det :/

Ett tips är att kolla alla bemanningsföretag, ring dit, registrera ditt cv, skaffa en sån där jobbcocah för dte har du rätt till som ung o arbetslös det kanske ger någonting.

Hoppas det fixar sig
Kram"


De första ja tänkte ha nån följer min blogg o de länge! o e inte släkt me mig hihihi.. 
Jag pluggar psykologi o kriminologi o då är de bara grundkurser så lite svårt o hitta jobb
inom de :/ .. o som du säger det inte fullt lätt o hitta nåt jobb inom de man pluggar om man inte 
har masters eller nåt. 

Bemanningsföretag har ja tittat på, o typ skrivit in mig på flera sidor. Kan man ta kontakt 
med dem på något annat sätt? en jobb coach har ja på G hehe. 
Tack för din kommentar! kramar. 

Josefin Gard AkA True me.
Allt e bra me mig :) haha en dag i taget sj då? 

Hej!
Kolla gärna in och kolla på dagens tips, tror att många kan va i behov av det. :) Du hittar det här http://emmset.blogg.se/2011/january/dagens-tips.html. Jag har även frågestund hos mig för tillfället. Kolla gärna in och fråga något! Du hittar inlägget här:http://emmset.blogg.se/2011/january/fragestund.html.

Våga fråga!
Tack på förhand. :)

Ja tror detta va reklam men what the heck :) Finns bra tips.

thesswester - inte som alla andra ([email protected]) om Time for change?:
haha jag skulle också funderat mycket om jag vorre du, mitt hår är mitt liv! haha okej kanske inte men ^^

Haha, jaa! Jag låter bara utbildade människor röra mitt hår! 
Jag vill nästan dom ska vara som läkare, med ett diplom på väggen.. 


Sen va de en del som ilade min header o tyckte de va en bra blogg. 

Detta e ju bara obeskrivligt kul! Headern börja jag ärligt talat bli  lite trött på men de bara för ja skiftar i humöret så mycket, haha. O att folk läser bloggen de gör de bara hundra gånger roligare att skriva. att man vet att den blir sedd. 

Anonym om del två kommer sen:
Har du skaffat jobb? Va kul? Och du berättar ingeting =/

De första  ja tänkte här e , vem e detta? 
De närmaste vet att ja har jobb, kanske en läsare som tyckte ja borde 
skrivit om de, o de har du rätt i. ska göra de :) Men skriv gärna namn nästa gång!





Kommentarer
Postat av: elina

hej, jätte fin blogg!:) kicka gärna in och släng in en kommentar eller följ den på bloglovin, skulle va gulligt:)

kram

2011-01-05 @ 18:01:36
URL: http://elinnnas.blogg.se/
Postat av: natalieeee

Fin blogg! :)

Allt bra annars?

2011-01-05 @ 18:57:23
URL: http://natalieeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0