Ge Mig ett jobb..



Varför vill ingen ge mig jobb? 
Jag förstår verkligen inte, Jag går i affärer och lite överallt 
så ser man människor man bara vet borde inte vara där. 
Som man sitter o frågar sig, hur fan fick han /hon jobbet?!
Ni vet vilka jag pratar om, dom som bara står där helt omotiverade 
och som är helt otrevliga eller så där snobbiga. 

Och här står, Ung o fräsh, trött på skolan och helt pepp på att börja jobba. 
På att göra mitt bästa o visa mig . Men får jag något jobb?NEEEEj.. 
O set är inte bra jag, det är ett helt hav av oss som inte får sin hans, och vad beror detta på?
För vi inte har kontakter? För de jäkla stofilerna vägrar lämna sina jobb? 
För vi har inte blivit hittade än? 

Kan inte någon berätta för mig vad man måste göra??

Undertecknat/ Jobbsökaren

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, jag har följt din blogg länge och aldrig frågat vad det är du har pluggat? Varför söker du inte jobb inom det?



Iofs är det inte lätt att få jobb så heller då jag utbildade mig till statsvetare men har inte fått något jobb inom det :/



Ett tips är att kolla alla bemanningsföretag, ring dit, registrera ditt cv, skaffa en sån där jobbcocah för dte har du rätt till som ung o arbetslös det kanske ger någonting.



Hoppas det fixar sig

Kram

2010-12-15 @ 16:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0