Ett halvår av kärlek

Igår firade jag o älskling ett halvår , i jag var tvungen att jobba till typ 8 :(
Kände mig som världens värsta flickvän men jag kan inte sabba detta nu när jag är på rätt väg mot jobben jag vill kunna leva ett normalt liv kunna unna oss allt det som andra gör/har. Jag hoppas bara hon förstår och håller ut till fet stabiliserat sig. Men jag gick upp extra tidigt o la ut lite kärleksförklaringar och så runt huset :).

Sen när jag äntligen kom hem så hade älskling gjort jättefint med typ 150 ljus överallt och jätte god mat och det luktade gott . Hon är så gullig vet inte hur jag ska kunna vissa hur mycket jag uppskattar allt hon gör.

Hoppas iaf att jag får spendera mitt liv med att försöka :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0