Some ppl need to be brought down

Asso vissa människor kan göra mig så jävla förbannad så det är sjukt ! Men å andra sidan kanske bra att dom finns för att vara bättre än dom är vad som driver mig. Vi tar ett exempel som nyss hände.

Jag är altså på utbildning för det nya jobbet och vi är sådär 14-15 st. Några av oss hade redan fått schema på intervjun medan vissa skulle få det idag o jag var en av dom som skulle få idag.
Så märker jag att hon bredvid mig hade schemat då hon la det på bordet så sneglade jag på det bara av intresse för att se om jag kan kombinera det med andra jobbet . Vet ni vad hon gör då?!

Hon lägger ett papper över det med avsikt att skymma schemat för mig.
Nu undrar jag , Whats the bitchs problem?! Vi har alla samma schema , alla kommer få precis samma info . Det står inga personliga uppgifter på schemat. Så vad i helvete tjänar du på om ja får schemat en timme senare ?!

Det är så patetiskt att jag mår illa. Så nu är mitt mål att vara bättre än henne på jobbet. Challenge accepted din orm!

Det var allt för nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0