If i got it u got it , i cant fake it.

Nu äntligen har det börjat ta fart i mitt liv igen och jag mår bra. Blir allt säkrare i mig själv och långsamt börja leda livet mot rätt håll. Typ en månad sen gjorde jag om Mitt cv osv och började på riktigt med jobbsökandet .
Sen dess har jag varit på tre intervjuer fått två av dom jobben (väntar på svar från tredje ) har en till intervju i veckan och från futurestars.se fått begäran att skicka cv och personligt brev klarna då de är intresserade och vill veta mer om mig . Så det känns ju bra :)

Förra veckan hade jag utbildning i black Jack och i söndags mitt första pass . Imorgon har jag mitt andra. Kollegerna är typ de trevligaste man kan hitta i hela Gbg och jobbet både omväxlingen och ganska kul. Stort plus att man måste suit up för jobbet (se bild) . Och nästa måndag börjar jag på utbildning till kundtjänst medarbetare för tre . Super exited! Ska skriva under kontraktet på onsdag .

Så allt börja kännas bra nu , jobbet är på bättrings vägen , jag har ett stabilt kärleksfullt förhållande bra relation till familjen och mår bara bättre. Life works in mysterious ways. Se ya ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0