This weekend, Saturday

Lördag, vakna upp med älsklingen. Mmmm
gjorde oss i ordning och drog till Mode visning på Nk. 


she's more than a modell, modell <3 



Mode visningen var väl lite sådär. Skulle inte ha på ig kläderna direkt. 
Ja, tror inte någon kan ha det till vardags riktigt. Men det var kul att se på. 
O Lazee var där. That's kinda awesome. 




Jag stog lite för nära högtalarna så klippte in musiken. Märks knappt dock. That good ;) 

Sen åkte vi hemm åt lite o började göra oss iordning. Det tar ju sin lilla tid. 
Äslkling var Dj medan jag sminkade mig och fixa håret, bäst är hon! var tvungen o dansa
typ hela tiden jag sminkade mig. 

Så var det dags o dra sig till Klubb KG o zappho bar elr vad de nu heter. 
Lärde mig en annan sak om Linnea.. hon gillar inte att stå i kö. Haha. så we didn't utan 
gick före alla i ja alla köer vi var i. Dansade 60 % av tiden pussades 80% rökte 20% 
20% prata me andar . Jävligt kul! 



Kom framm en tjej som erbjöd oss o va me i en kalender haha. Lätt
ska bara övertala älskling lite. Ja mena, titta på oss wtf?! ;) 

En annan sak man lär sig när man är en snygg tjej som pussas med 
en annan snygg tjej. : Män kommer ge dig vad som helst. haha

Söndag var slappa dag s vi tittade på film hela dagen, ganska skönt. 
O idag så åkte jag på jobbet o hon hem. som att jag behövde en till anledning 
att ogilla jobbet.. Blir väl jobb resten av veckan också. Ush! 
Saknar hon, Hon gör mig så lycklig! 
Måste städa lite o lägga mig nu. Gonatt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0