This weekend, Friday

Sov över hos baby Torsdag till Fredag ( myys) Sen skulle hon till skolan 
så jag satt hemma hos henne o gjorde, ja absolut inget! 
Minns inte sist jag gjorde så lite haha. Men antar att karma kommer tillbaka till en 
fortare än jag trodde då hon fick vänta på mig torsdag kväll.

Så jag tittade på några filmer och satt och slöa framför datorn. 
Och så lärde jag mig något nytt om min baby, 
Kom och öppna dörren betyder tydligen träffa in pappa och hans fru.. haha. 
Fick då ett sms, kom ner o öppna dörren,så sprang jag ner står hon där 
med en man och en kvinna vilket jag trodde var hennes lärare elr något. 
då kommer dom framm o ba hej, jag är o så deras namn då. 
Jag ba, heej. ( Till jag plötslig insåg vem det var och blev typ stumm) 
Vilket fall som helst, jätte trevliga människor. Kändes bra :) 
Trots att jag för det mesta tackade gud att jag tog o sminkade och klädde på mig i tid. 

Så åkte vi in till angered o lämnade våra saker o sen in till stan igen för att träffa
världens bästa Ali! Sitta och pussas vid hamnen och prata. Finns det mysigare? I think not! 

Väl hemma så gjorde jag mat åt oss och tände lite ljus på balkongen, lite vin. 
Can't take my eye's of her! efter maten tänkte vi kolla på en film. Det var då jag lärde mig 
en annan sak om henne. När hon säger hon vill se på en triller, betyder det hon vill skräma 
skiten ur dig med en skräckfilm.. BTW, alla borde se Deadgirl, (Garanterat mys) haha. 

Bilder kommer när jag kan övertala min syster at skicka dom.. puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0