My baby's the greatest!

Ja som ni alla vet så har jag träffat världens underbaraste tjej! 
O precis när jag tror att hon inte kan bli bätttre så gör hon något 
som bara tar helt andan ur mig. 

I måndags åkte jag till jobbet då o baby stannade kvar ett tag hemma 
då hon inte mådde så bra poor thing <3 
O när jag kom hem så hälsades jag av en jätte gullig lapp
älskling lämnat p dörrattan. 



Hur gulligt som helst! Det var värt o komma hem bara för det. 

Så märker jag att lägenheten ser inte ut som när jag lämnade den, 
För de såg inte ut som att en själmordsbombare varit där. Då har 
hon tagit o städat och plockat undan allt. Jag går in mot vardagrummet 
o vad ser jag på bordet, på min dator. Ännu en lapp, från min käraste. 



Med en ros över. Hur gulligt är inte det då? Vem tänker på att göra så?! 
Jag var tvungen o ringa in bästa idiot o typ skrika av mig, glädjetårar rann. 
Att hon tog sig tiden även när hon inte mdde så bra o tänkte på mig. 
Det betyder hela världen. 

Typ resten av kvällen hittade jag bara mer o mer överraskningar i form av
så lappar i lägenheten. Som i kyslkåpet. 


Lite kul att hon redan vet vart jag går dator sen kylskåp haha. <3 

Ingen aning hur jag ska visa hur mysket jag uppskattade det, men I'll Try my best! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0