Mama I'm in love with a Criminal

Ännu en helg är snart slut, imorgon kvar. 
Inte mycket blev gjort denna helgen heller, trodde det skulle det 
då älsklingen åkte bort i torsdags men de har vatt skit kasst väder o jag har varit halvt sjuk 
så jag skyller på det.. 

Var iaf ledig Torsdag, Det kändes jätte bra för då kunde jag vara med baby hela dagn innan hon åkte. 
sitta på centralstationen i timmar kan bara vara roligt med henne. 

Fredag jobbade jag till 3, efter jobbet polisdrama rakt framför mig i stan. 
Big city life don't u love it!! Resten av fredagen var ganska händelselös, tror jag. 

Lördag: Clarion Hotel audition, Audition för jobb. Nervöst! Det fanns massa 
folk där o väldigt talangfulla människor på olika områden. 
Juryn var jätte snäll, tror det gick bra men det får man väl se. 
Sen så somnade jag, tror att min kropp börjar ställa in sig på 
vinter mode, så fort det är kallt ute så sover jag när jag är hemma. 
Jag är typ som en björn, elr nåt. 
Så väckte mamma mig för ja skulle hjälpahon o tvätta mattan jag råka sabba 
när ja välte fritösen, haha. De va ju inte så svårt. 
O så sökte lite jobb, sen så lancerade GM sin nya sida jag vaa, whaaat?! så utforskade, 
det verkar fett komplicerat. Men jag har typ 100 förslag till på vad dom kan göra mohaha. 


Söndag: Imorgon är det Liseberg! Med Syster o bror o David o Ali. 
Yeeey! Första gången på liseberg för mig då haha.Ja vet jag skämms. 
Sabina kommer antagligen tvinga mig att åka alla läskiga grejer. 
I will probably die tomorrow.. o så hoppas jag Älskling kommer hem 
innan jag måste hämta pappa o faster som tydligen också kommer 
(yeey, massa god hemlagad mat! ) så de va nog det. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0