Jag gillad din status, Jag vill inte ha sex med dig!



Är så jävla trött på alla de här "dolda"
tecken alla oroar sig för att man sänder 
om man gillar någons status, eller kommenterar elr reblogar/retweetar osv. 

What idiot came up with this shit?! 
ok, vi böjar från början. De började väl med Poke/peta. för de första,
Vad fan ska de betyda överhuvudtaget?! varför skulle man ta ed det? hur höga
var inte skaparna av facebook när dom tog med det?
Ingen fattade meningen, sen kommer det en idiot (Antagligen jag) O säger: 
Det betyder att han/hon vill ha sex med dig! 

O heela världen blir galen! Man slutar poka sina vänner o fula människor.. 
Ens mamma skickar poke o man behöver terapi... 
Sen kom det en massa jävla oskrivna regler från ingenstans. 

O nej jag kan inte gilla mer statusar/bilder
Han/hon kommer tro att jag är stalker.
- Bitch u'r funny or good loocking good for u! what's the damn problem? 

Ohnej jag kan inte rebloga mer personen komm
er tycka jag är jobbig. 
Skärp dig fan, personen ska ta det som en komplimang!  (tumblr) 

på gaymode får man  nu notification om någon besöker ens sida o alla lämnade gaymode 
för typ ingen vågar gå in på någons sida för de inte ska tro att man vill dom något för
ingen ska vara spanaren, elr jag e inte ens säker va fan
folk tänker.
Jag tänker besöka vem fan ja vill när jag vill betyder inte att jag vill ligga me nån elr ens ha kontakt. 
Jag kanske bara kände för att klicka in. JUST CUZ I CAN BITCH! 

Tycker alla tar detta på lite för stort allvar. 
Så nu när ni är medvetna om detta kan ni sluta med det. Thank u. 
Ledsen för svengelska inlägget men kan inte få engelskan ur huvudet. 
Tackar vetja tumblr o tv'n.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0