Friday, Friday ;D

Ikväll är första dagen på 5 dagar jag sover själv. 
Känns inte okey, en man får härda ut. 
Tänkte kanske berätta lite för er om helgen.

I fredags var Jag o baby i stan och tittade i lite affärer. 
O träffade hon tjejen som gör en kalender som jag tydligen ska vara med i. 
Man ska inte göra affärs uppgörelser när man är berusad känner jag. 
Men jag ska iaf vara med, det känns ju ja jag vet inte, ganska kluven. 
Ibland känns det kul grej o ibland känns de som jag vill sparka mig själv som gick
med på det.. 

Så åt vi på en Indisk restourang, ganska mysigt 
o så var vi själv där, nästan så dom stängt ner den åt oss ;) hehe. 
Ganska gott med kyskling i kokos o nötter. 

Sen träffade vi Ali,Sabina o David en sväng med. 
Tvingade sabina o ta bilder o fick med älskling på bild! 
Hon är inte vampyr ändå! Satan vad vi är fina tillsammans. 

Tror du mig inte? I'll show u! 







Vi hade kunnat vara med i en reklam.. 

Kvällen fortsatte hemma hos mig Med tha Crew! 
vi satt på balkongen o umgicks, drack lite hur kul som helst! 
Tha crew måste umgås er, hate life som står ivägen för allt kul. 

Thats it for friday, se yall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0