Iphone eller inte Iphone, Snacka om Ilandsproblem

Så förra veckan fick jag ett samtal från tele 2 ,
där dom ville meddela mig om att mitt abbonemang 
har gått ut och hade ett nytt erbjudande åt mig så att jag 
skulle förbli Tele 2 kund. Awesome, tänkte jag då, då jag ändå
tänkt att ringa o fråga dom om just detta. 

Men eftersom jag blev ganska ställd och var oförberedd 
var den enda mobilen jag kunde komma o tänka på, som jag 
ville ha en Iphone. Så nu ska jag få en Iphone 4s. 

Men nu i efterhand börjar jag tvivla. 
Har alltid varit emot Iphone för att man måste ha Itunes konto,
man kan inte ens ladda ner gratis saker utan att ha kortet kopplat. 
De ska ha massa extra grejer som är bara för Apple produkter medan alla andra produkter 
har samma. T ex alla nya mobiler har samma laddare förutom Iphone såklart. 

Nu tänker jag att jag borde tagit den nya HTC'n Sensation xl 


Den verkar skit bra, bra ljud, musik o snygg, stor skärm. 

Eller LG optimus 


Hallo, dual core? Men den första mobilen me dual core? 
alla vet att man köper inte den första något. Man bäntar till dom fixat buggarna. 


Fast  o andra sidan, Iphone har alla appar. O dom kommer alltid ut till iphone först. 
Ett jäte bra exempel är Blogg.se appen. Vet inte ens om dom planerar att göra en 
android app. 

Så, ja. Jag kommer kanske att blogga lite mer nu. Lovar inget. 
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0