Vilken Lördag!

Som vanligt blev de inte riktigt som jag tänkt då jag sov lite längre än väntat. 
Meen, de gick bra ändå! När vi väl var klara stack vi  in till stan
för att spendera lie av mina hårtförtjänade pengar,haha. 

Först begav vi oss till Myrorna, Min nya favoritaffär. 
Älskar att man kan hita så nice vintage stuff, o inte ser ut  som alla andra
Med massproducerat skit. 

Vet ni jag har tänkt i början, Asso när vi tänkte att vi kanske ska ha något på oss
Enbart för värmens skull då så hade ju alla säkert likadana kläder. 
Typ en formlös säckväv eller något. 
Sen kom vi på att man kan göra olika saker med tyg, o man kan utmärka sig 
o visa vem man är med sina kläder. Sen Fattade någon vilken marknad de var,
sen örjade massproduktionen o nu klär alla sig typ likadant igen..
Värt o tänka på. 

Sen är det såklart ekonomiskt ;) , De känns bra också för intäkter osv 
går till välgörenhet så man gör aldrig fel. 

Hittade inte så mycket i början men sedan blev det klart bättre. 
Knepet är att gräva sig in i alla högar även oom det inte ser ut som nåt från början. 



As coolt långt linne 35kr 
Perfekt för strand eller sommar häng. 



Kort jacka 60kr. 
sommarens fester, holla! 



Kort tröja med axelvaddar, skitsnygg 150kr. 
Handväska 30kr. Outfitt priceless ;) 


Sen råkade jag fastna på en annan avdelning. 
U Know it.. Speeel!


Lie Detector o vem vill bli miljonär o the transformation( va de nu än e) 

sedan var vi såklart lite i de vanliga äfferrena med,hittade dock inte så mycket. 
Som vanligt, gillar inte dessa nya stilar så. 



blev bara denn tröjan o lite skönhetsprodukter. 

Men det roligaste var att när vi var i Bik Bok o skulle betala
Så märker man på expeditens bröst( expediten var en man) så 
hade han en tatuering där de stog "Pokerface". 

Kul, tänkte jag. De kan inte va låten han ba e typ häftig o spelar poker. 
Sen, ju närmare vi kommer kassan så märker jag resten av hans tatueringar. 
Längs hela armen hade han alla låttexter från Fame Monster och Gaga o mssa annat 
som en hylning. Sjuuukt snyggt o smart! Allt var inte i samma stil heller men allt passade ihop. 
Jag var tvungen o fråga han om ja fick ta en bild o då sa han att han skulle göra judas också. 
Im totally gonna stalk that Dude! 



Titta! titta!! 
GaGa me tetris bokstäver. 
Bad Romance under 
o Där uppe stog de Alejandro. 

Sjukt snyggt! 

Sen stack jag o träna i typ 2 timar. 
Sen hem o äta o spela spel me sabina. 
Jävla mycket man fick gjort iaf. :) Happy Day




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha tack xD

Ey fett snygga jeans! :o

Slitit de själv eller köpte du de så? :p

2011-05-13 @ 09:23:24
URL: http://boomboomroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0