Tiden är räknad

Jaha då är de mindre än en vecka kvar tills jag blir 21. 
Jag vet inte vad jag känner, känner mig inte äldre än 18
eller något. De som känner mig vet ju att jag har världens  åldersnojja, 
jag tyckte typ att livet tar slut när man blir 30. Men jag tror att jag har börjat 
ändra åsikt. Nee, livet tar inte slut efter 30.
Då e typ då man har de bäst ekonomiskt(om man varit smart)
o man kan fortfarande resa, fortfarande ha kul. Livet leker. 

O man behöver inte vara omodern bara för man e lite äldre än 20. 
Detta vet jag av erfarenhet, eller erfarenhet o erfarenhet det var en 
kvinna/Dam/tjej a jag vet inte vad jag ska säga kändes aldrig att hon 
va något äldre än mig, Helt awesome! Ja hon träffade ja iaf på psykologi kursen. 
Rolig o häftig o intressant, fick mig o tänka om hel amin uppfattning. 

fortfarande ingen aning vad jag ska göra, jag tror jag jobbar just den 25
på kvällen ska jag antagligen tillbringa med Yasmin o sen helgen efter 
blir de fest! 

Och helgen efter det blir det Pride här i Göteborg! 
Weey! Jag måste läsa in vad som händer den helgen för o få ut de mesta. 
vi höres imorgon. Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja! Det stämmer :D

2011-05-30 @ 09:54:58
URL: http://oursketchbook.com
Postat av: Emma

Tack så mycket ;D

2011-06-08 @ 23:56:20
URL: http://oursketchbook.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0