Du är vad du äter... Noooot

Haha, dryg överskrift. 
Men det förklarar väl en del 
Jag råka se de där programmet med Anna skipper igår. "Du e vad du äter" 
O så va det en kvinna som åt massa muffins o grejer o då gjorde hon en kvinna 
av muffins o så sa hon detta e du. 

Asso för det första, Vilket slöseri med mat! 
Varje gång jag ser de programmet får ja ont i hjärtat. 
Ni vet när de ska visa hur mycket de har ätit i en vecka o har allt på bordet. 
O sen säger dom, va äckligt.. Ja tycker bara de ser gott ut. 

Men nu till de verkliga ämnet.
Jag ska seriöst skriva ner allt JAG äter o dricker på en vecka. 

Ni kommer inte tro mig, men jag ska vara helt ärlig. :) 

Nu vet ja inte om ja ska uppdatera varje dag vad jag ätit eller så 
postar jag bara slutresultatet. Tror de blir det sistnämnda. 

Puss sålänge.


Kommentarer
Postat av: Svea

Jag måste säga att jag verkligen gillar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-11 @ 03:56:58
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Tilda

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-12 @ 23:22:44
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0