Love Love Love Rihanna

Är helt kär i Rihannas Skiva! 
Från låt ett till bonus spåren. 
Kääärlek, Ja tror ja måste gå på Konserten! Sthlm eller Malmö? Ja tror Sthlm e pissed på 
Malmö o större chans hon e ute i sthlm så kan man träffa hon :D yaay. 






Ft Nicki Minaj, Raining men 





Only Girl 




S&M 




Complicated 




Man Down 




Fading 




California King Bed




Cheers 




Skin

Love the way you lie 1 & 2 



Whats my name. 




Whos that chick

Kan inte ens bestämma mig vilken jag gillar mest?!
Men Fading o Complicated o California King Bed När ja vill yla haha 
Skin När man e lite på humör 
Cheers, Man down , Raining Men, S&M när man har sin swagga on 
Only girl o Whats my name när fjärilarna e i magen ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vill du tjäna pengar på din blogg. Jag har ett tips där du kan tjäna pengar snabbt och enkelt. Du får 20 kr redan vid registrering. Jag kör på att värva vänner, man får 5 kr för varje person man värvar, så det skulle vara jätte snällt om du blev medlem på min värvningslänk! Jag tjänade

ca 90 spänn på en timme dessutom!:)

http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=24056



Tack, kram!



2011-01-19 @ 18:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0