Look lika a cop?

Börjar bli riktigt nervös inför detta nu. 
Inför samtalen inför fysiktestet. 
Tänk om dom komme ro säger, nej vi tycker inte du passar.. 
Du borde leta upp något annat o göra. 

Jag vill imponera på alla sätt. 
SÅ jag undrar redan, hur mans ska se ut. 
Hur ska man va klädd? Om ja klär upp mig tror dom de barbie som fått fnatt eller nåt.. 
Om ja klär mig "pojkigt" tror dom väl ja e nån ligist eller nåt. 

Undra om de ar något emot tatueringar och piercingar. 
För ja tänkte göra lite "förbättringar"

Tänkte göra något sånt här, efter ja har biffat upp mig lite


Med något sånt här på andra sidan 


eller min egna Change tatoo 


Eller roseStar


Mina egna funderingar på tatoos :) 

Vi få la se.. Tillbaka till ämnet nu. 
Hur ska en poliskvinna se ut?! 


Såhär kanske? haha.. seriöst nu?

Kommentarer
Postat av: Malin

Precis den där bilden på rosorna tog jag med mig när jag skulle tatuera in mina rosor på revbenen:)Den e ju jättefin:)Fast min blev ju lite större o snyggare ändå hehe;)lr va tycker du?

2011-01-15 @ 14:58:23
URL: http://malinodessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0