I've gott it all figured out now!




Det kom till mig, igår. 
Från ingenstans, Att jag inte fattat det innan! 
Så korkad o lind jag har varit?! 

Jag är Donald Trump typen! 
Entreprenören.. 
Jag borde driva mitt eget företag, ett till att börja med. 
Make's Perfekt sence! Varje affär, pizzeria osv ja gått in i har ja bara suttit 
o tänk på vilka möjligheter stället har, vad man kan göra för o driva in mer pengar 
o kunder. 

Så nu ska jag bara skaffa ett jobb å jag kan samla in pengar, ta ett lån, 
Öppna något, tjäna massor, betala tillbaka lånet o köpa något större bättre. 

Vet ni om man behöver någon speciell skola för detta? 
De behöver man inte va? Man får väl öppna något om man vill, right? 

Fundera starkt på en krog/nattklubb , tror de skulle ja få till skit bra. 

Har massa ideer redan nu, men vågar inte skriva här. 
Mitt horoskop sa att någon kommer sno dom.. 


Till nästa gång ;D xoxo 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0