Is This What it Take's?

Snubblade över dessa bilder på 
Två bloggerskor ni alla säkert känner.. 
Visste inte riktigt om ja skulle lägga ut dem, borde ja censuera dem?
Men de finns tydligen på deras bloggar så de e väl alla som sett dem ändå. 




Blev så upprörd när ja såg dessa bilder.. 
Varför?Varför måste dom ta av sig, behåll bikinin på iaf 
alla har ju bikini bilder, men varför måste ni ta av er helt? 
O det är inte att jag är rädd för lite hud eller pryd på något sätt, tycker bara det är 
så jävla synd att dessa tjejer gör detta för uppmärksamheten.
Briljera med hjärnan istället. Speciellt när ni är i en sån position 
då ni kan påverka så många människor, främst tjejer. Gör något bra av det! 
Inte det här!  - A, men jag är så nöjd me min kropp de därför hihihi.. 
Nej det är du inte om du måste söka bekräftelsen på så sätt. 

O vad ska detta visa alla små tjejer som läser er skit? 
Då går dom o tar bilder på sig själv som någon annan kanske utnyttjar,
Kanske visar för alla i skolan, kanske blir hon sedan retad så mycket att
hon inte står ut mer o tar sitt liv, bara för hon e ingen känd bloggerska 
så att alla tycker det är ok.. 

- Aaa, men de e inte mitt ansvar va läsarna gör. 
Jo! Det är det ! 
Det blev det så fot du blev en allmän person. 

Skärpning..

Kommentarer
Postat av: jenny

dom har kläder på sig egentligen.

bilderna är bara photoshopade,

ett pr trick.. det funkar ;)

2011-01-15 @ 10:36:52
URL: http://elinochjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0