Happy smiley Face



Haha If you know me.. 
Då vet ni att ja Ääälskar tuggummi automater o deras tuggummi!
Men ja tyckte denna bilden passade för de e så jag känner mig, 
Känner mig som en ovetande , naiv happy face.. 

Jag tror på de bra i människor, av någon anledning. 
Jag kom o tänka på det igår, Jag låser aldrig dörren!
Jag vet inte varför ja inte gör de, kanske e jag van vid att yasmin låser 
eller så e jag bara en av dom som tänker : äsh de händer inte mig. 
Sen blev ja rädd! Tänk om någon bara storma in, de va ju helt öppet o bara jag här. 
Inte ens Balo va ju här. Så jag låste o tog me mig en kniv o sätta bredvid sängen. 
O där ser ni, hur man psykar sig själv hehe.. 

EN helt annan sak , Ni vet hur mycket ja älskar prylar! 
Om jag vore rik hade jag varit den främsta köparen av onödiga prylar! 
Jag  e så nördig att jag e med i flera klubbar på FaceBook, en av dom är 
alla vi som älskar mjukisbyxor haha.. De e min grej, mjukisbyxor, energidricka o datan. 



O detta la dom ut sist ^^ 
Slacker mjukis! Skit snygga ju, så går ja runt hemma, o ända klagar mamma :/

Kommentarer
Postat av: Malin

ja bara älskar gumballs oxå:)Kan knappt gå in på mataffärn förrän jag stoppat en 1 krona i den färgglada tuggummiautomaten o fått mig en sockerkick med den goda bubbelgumsmaken:)Hur kan man motstå?

I´m lovin it<3<3<3

2011-01-11 @ 00:28:07
URL: http://malinodessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0