Halleluja

Känns helt awsome! 
Hade 86 Läsare igår, yeey.. 
O en stor del kommentarer med. Hänger inte med riktigt! 
jaja jag vet t storbloggare har ju hundratusentals läsare 
o massa kommentarer, men va fan.. Detta duger fint till mig. 
Helt Underbart! O folk som tycker ja har en bra blogg o så. Jätte kuuul! 
Svarar på kommentarer imorgon kanske ^^
Bara en sak SKRIV GÄRNA UNDER KOMMENTARER.. SÅ JA VET VEM SOM SKRIVER.. 


Sen ja stack har ja jobbat o ätit o skjutsat pappa till tysklands bussen, 
O sedan tog jag o brorsan o drifta på parkeringen, haha!
Så sjukt awsome! I Love it! 

En annan sak ja inte älska e att ja råka tappa ciggen på sätet medan ja körde. 
haha, så sjuuukt, så va de mitt i korsningen med så jag fick köra vidare halvt stående medan 
Haris leta efter ciggen under min rumpa haha..Sjuka grejer ..
Fan bara för ja skulle skjutsa pappa o shit så hann ja ju inte blogga nå mer men kommer imon då. 
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Laramore ^^

Nice header! :D

2011-01-05 @ 02:13:07
URL: http://laramore.blogg.se/
Postat av: Matina

Härlig blogg! Gillar headern :)

2011-01-05 @ 13:46:10
URL: http://stylebyina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0