Ge mig ett F-ing jobb, NU!

Nu börjar jag nästan bli arg! 
Varför är det ingen som ger mig jobb?! 
Jag mena va fan, Jag e ung, jag är lättlärd, Jag e snabbtänkt, 
Villig o jobba när som, o långa pass, allt som krävs. 
Har körkort, tidigare jobb erfarenhet. 


Jag menar vad fan?!
Vad e den här jävla Arbetsförmedlingen bra för, om man inte får några jobb igenom den?! 
Om inget annat så borde jag av en slump ha fått en arbetsintervju nu, men nehe.. 
jag har sökt hundratals jäkla jobb! 

Vad mer ska jag behöva göra?! 
Nej jag har inga jävla kontakter,.. 
Men nu räcker de, ska till en jävla coach o se om de idioterna kan göra något.. (tvivlar på de) Men visst.. 

Ingen mer jävla CSN! så nu  jag klar! 
Godnatt! Jag ska upp tidigt o plugga, varje dag denna vecka, tenta på lördag.. 

ses 

Kommentarer
Postat av: Sofie

vilken fin blogg! :)

vad vill du jobba med/som? :)

2011-01-26 @ 12:41:43
URL: http://niilssonpeetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0