Qx Gaygala

För det första, Varför sänds den inte live?! :S WTF?
O varför får tidningarna publicera vem som vunnit i förtid? 
Kändes som att titta på repris bara för det, 
Eller de tog bort stäminigen helt iaf. Men de va ändå bra måste jag säga! 




Karina berg! Otroligt bra värd, Ja gilla hon. Nästan lika mycket som Petra Meade när hon gjorde melodifestivalen. 
Älska att Maria montazami vann O JUDIT o JUdit va dör o delade ut priset! Haha, 
Snabbt 
stabilt O jätte jätte bra! Bara hitts ju! 

Mona sahlin Var också därm Ofc. o fick blommor för sina insatser. 
Gotta Love Mona! Ja tror de flesta där rstade rött i valet. 90 procent kanske.. hmm 
Påtal om överklass osv.. Det känns som att man måste vara rik för att vara transa.
Tror ni man måste det? Eller är dom det? 
Eller nej, vet ni vad det är?! Dom får En man's Lön Men köper tjej saker! haha. Då har dom ju råd. 
Nej men seriöst, Va ju en del transor där, o dom ska jämt se extra tillpiffade ut. O jag menar, de e ju dyrt att vara tjej som redan e tjej så ska ma ju va född man o föröska va kvinna. All smink o hår osv osv. 
BTW! Transor älskar mig! Vt ej varför men dom älskar mig, Bögar nja vissa kanske hehe.. 

Haha, o svenskar som gör om ngelska låtar till svenska,de borde finans mer sånt! 
Hmm , ide till att bli kändis någon, vsg den va gratis! 



Haha, de är ju skit kul! Hon gjorde alejandro med! haha! 

De hedrade också Joel Burns, som höll ett tal för "It Get's Better " Projektet. 
Med rätt tycker jag bara ni ser på talet han höll. (Längre ner på sidan) 
Grymt att han var där också! 



Juste, sen hade dom ett inslag som va typ "Samtidigt på hetrogalan" O de va bilder på våld, o porr osv haha, lite roligt fast ja fatta inte riktigt. Ja fattar att de ska va ett skämmt, men nu e vi lite väl fördomsfulla mot 
hetrosarna. TYcker inte de ska skildras några killnader så trött på det. 

Jag vet inte, jag lever kanske i min fantasivärld o tänker att alal e likadana o har likadana 
förutsättningar, o alla kan lyckas osv. Japp, Jag lever i Disneys Värld, Såäre.. 
Till exempel söker jag massa jobb nu tänker inte någonting på mitt namn eller att jag inte e svensk. 
Inte en tanke på något, Till någon inte sa de. 
De kanske sa nej för du heter Hasanbegovic. What? Finns de såna människor? 
Ja, de finsn de nog. Tänk om dom gör det? 
Verkligheten bara krashade ner på mig. Deprimerande, o det mest deprimerande e kanske att 
Detta kommer aldrig att sluta. Fördomar kommer leva förevigt för de är som en instinkt för oss. 

ok nu räcker de me sånt. 

han från abba var med där, dela ut priset för året homo. 
O Sen förstörde dom allt med att September framförde Mikrofonkåt. 
Faast, Det är typ Bögarnas hymn så ja fattar väl. 

De va de. puss puss

Kommentarer
Postat av: ToS

Carina berg är nästan lika rolig som dig, satsa på programledare eller liknande. De skulle passa dig :)

2011-03-07 @ 07:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0