Grammys recap

Ja alla har väl sett den, eller hört vilka sm vunnit 
Så jag ska inte slösa tid på det. 
Jag tittade en del på den live kvällen o så tittade jag igen på den idag. 

Grammys e för musiken som Oscars e För Film. 
Men jag vet inte, Ja tycker inte de verkar så jäkla stort. 
JAg tycker MTV VIdeo musik awards e större, eller verkar som det.
Det är ett större ståhej iaf. 


Lady gaga arrived in an Egg, Haha såklart liksom varför inte.. 
Men det är någ ett tipps om den nya Videon till Born this way. 
Dom kommer krypa ut ur ägg som ur badkaren i BadRomance. 
Fast kanske inte, Hon gör ju aldrig som man tror! 
Eller kokonger som slår o sånt. ja de kan ja se framför mig, hon säger ju att de ska va 
som att en ny ras förds pånytt. En utan fördomar. Ok, ja erkänner. 
LÄNGTAAR.. 

Va mer hände, Rihanna Eminem o Dre uppträdde! Looove it! 
Sen Rihanna igen med Drake. Verka som ihanna lagt på sig lite hmm.. 
Men De gör inget, she was awsome!! 

Justin bieber o usher, nej, JAg klarar inte det. 
Jag Hatar den ungen, ja vet inte varför men ja tål han inte.. 

Lady antabellum drog ju hem storvinsten, Okey, jag räknade du ju inte då. 
Men det var jäkla många priser. O visst den låten e väl bra. 



Visst? Visst? Ja, den e bra. :) Fastnar på Hjärnan.. 

Förersten en fråga. 
- Blir ni också upprrda om den ni hejar på inte vinner? 
Jag blir typ stött, Förelämpad.. Hur kan den personen vinna när JAG tycker mycket bättre om den andra :O . 
Eller ä jag lite ego? Nej, ni vil bara inte erkänna det.. 



Såklart får ni här uppträdandet! 

Och när hon vann. 


Den här kvinnan, att hon fortfarande kan vara så ödmjuk.. Att de synns at hon inte e fejk. 
De finsn så många som man verligen ser e bara fejk. 
Omg.. I had no idea.. o drar framm världens lista .. 

Nej nu komme rja inte på mer. 
För att sammanfatta en bra show, kude varit bättre, Jag Älskar lady gaga hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0