Born This Way Friday!



Idag släptes den, Lady Gaga's första singel av nya skivan med samma namn. 
"Born this way", om ni nu bott under en sten i ett år o inte viste detta.. 

Finns att lyssna på, på http://gagadaily.com/2011/02/lady-gaga-bornthiswayfriday/ denna sida..
Den finns inom kort på Itunes att ladda ner. 
Den släpptes 6am est. Cirka kl12 här i sverige. Spelades på rix fb bland annat. 

När man först hör den blir man lite besviken, eller jag blev det iaf.
Kanske man inte blir. Det beror ju på vad man väntade sig.
Om man väntade sig något som Bad Romance som jag gjorde så
blir man någ besviken. Eller något som Shaisse( mugler remixen)
Som jag faktiskt föredrog. MEN o det är ett stort men,
Den växer på en väldigt fort. Nu har jag hunnit lyssna på den typ 10ggr
,o jag gillar den mer o mer och kan lätt se mig I sommar på beach fest
o alla sjunger med. Det är en Riktig feel good låt,me lite hippie känsla,
Och kan bara tänka mig remixarna som kommer att komma, typ clubb
versioner osv. Loooovee it! 

En bra början på skivan, man undrar hur resten av skivan låter.
Men tror dock inte de blir någon Mega hit som bad romance och ingen
enorm uppsving i kariären (som att hon kan bli större). 
Men alla vi små monster kommer tjuta som fjortisar när vi hör denna någonstans,
speciellt på nästa monsteball, då blir de katastrof  varning när hon sjunger denna. 

enjoy!

http://www.youtube.com/watch?v=cw-GJ18sx0M&feature=player_embedded

på youtube. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0