Helvetesturen

Så, jag o älskling är på väg till Örebro för o fira jul med hennes släkt, närmare bestämt hennes mamma som om de inte var stress nog så har vi släpat med oss en påse julklappar lika stor som tomtens!! O nu tänker ni,shit men de klara ni..men mina vänner de är inte slut där! Utan i brist på pålitliga hundvakter så var vi tvungna o släppa med oss hund tjuren spike! O de hade ju ändå gott någorlunda om inte det var 3 andra jävla hundar på den pyttelilla vagnen. Det var som tredje världskriget.. O utöver allt detta så har jag värsta pmsen. Snacka om att jag kommer mörda någon innan resan e slut. Trots fet lyckas jag i älskling hålla sams ;) thats love! Ps spike kissade på hennes väska haha .. Se ya om ja inte sitter inne för massmord


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0