Godmorgon p god jul

Så god jul på er. Själv så vaknade jag nyss o älskling sprang o duscha så jag ba ligger här o vet inte vad jag ska göra. Jag firar ju inte jul så är lite osäker med alla traditioner osv, ja mena allt jag vet om jul kommer från amerikanska filmer men svensk jul verkar vara liite annorlunda.

I år är första gången ja fira jul på riktigt,typ man åker till familj (inte min då men tjejens) klär granen o gör jul grejer o idag kommer typ resten av deras släkt o då ska de ätas kolla på tv o Tomten skulle komma!! Jag är väldigt exited haha. Samtidigt väldigt nervös men de blir nog bra, alla e så trevliga o älskling ser till mig haha.

På tal om älskling fick värsta fina presenten av henne igår. Min ögonsten är hon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0