Her ayes her ayes,make the stars look like they are not shining

okeey, har inte tid till att blogga egentligen borde väl sova men hur ska jag kunna sova?! 
När jag haft en sådan oforglömlig  dag, eller ja mer än en dag men shit. Typ blows my mind!
Jag hatar denna ovishetens del men kan inte hjälpa de, jag skiter i vad man borde göra 
jag gör vad jag känner för o jag känner för att skriva om de! 

Kanske inte ska nämna något namn, men kan utan tvekan säga att det är den finaste tjejen jag sett. 
Alla andra bleknar i jämförerlse. Bruno mars sa det bäst. 

Oh, her eyes, her eyes, make the stars look like they're not shining
Her hair, her hair, falls perfectly without her trying 
She's so beautiful,

Her lips, her lips, I could kiss them all day if she let me
Her laugh, her laugh, she hates but I think it's so sexy! 



Till dig sötnos. 

bara längtar till nästa gång! En sån här tjej låter man inte bara passera. 
Har tusen tankar i huvudet kan inte ens skriva ner allt. godnatt folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0