new shiet, and still somehow in the past

När man jobbar måste man verkligen ta vara på varenda ledig minut.. 
Men vad man än gör så känns de ändå som att helgen bara flyger förbi som att den aldrig fanns. 
Ja, jag vet ni är säkert trötta på att höra om mitt jävla jobb som att att jag var en slav.
Jag har ett okey jobb me bra betalt mer än va många får. 
Men nu har jag privillegiet att på i ett i-Land så jag tänker bitch away! 

Men nu hade jag helgen ledigt då o de va skönt för de fanns en del ja ville göra. 
Inte för jag gjorde allt men en del . 

Fredag satt jag bara hemma o chillade med min söta syster. Hon var här under helgen, Haha. :) 
O så köpte jag en n dator! Yeey, Har varit long over due kan ja säga er.
Men nu har jag en, o allt funkar på den o såklart e den lite extra nice va gäller media avdelningen. 
Hallo, ja va ju bara tvungen. Nu ska jag bara köpa nya kläder o en sstemkamera, de satsar jag på.
O Lördag så var vi i stan, som jag brukar göra på Lördagar, Jag upptäcker Göteborg o Älskar 
det mer och mer. 

Vi var o shoppade lite grann. 


Jag behövde strumper, titta i alla fina färger korta som långa. Haha. 
Också nya skor, sommar skor. Funderar på att måla på dom. 





Blev lite nya bas tröjer, måste ha inför vår/sommar. 
O btw, fan vad jag saknat systemkamera ! 
Syster har köpt en nu, kändes jätte bar o hålla en sån igen! 
jelhelkhdl


Kommentarer
Postat av: Becca

sv: lite sent svar :$ haft fullt upp de senaste dagarna! Allt bra med dej så här på freda kvällen`?? :D

2011-04-08 @ 20:43:07
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0