Vilka härliga tider

Det har varit helt underbara dagar! 
Gud har belönat allt mitt hårda slit med Detta väder på in ledighet. 
Haha, hörde ni? Jag lät nästan troende där. 
Men jag menar det, Det har varit så sjukt varmt o underbart så att jag knappt har varit hemma. 
den mesta tiden spenderades i slottskogen med härligt sällskap. 
Ganska förvånande hur kul man kan ha bara genom att betrakta alla omkring. 
Nu var det ju inte allt vi gjorde men det mesta. 

Fredag:
Min syster kom över o stör mig mitt i städningen o typ sabba allt. 
Så jag orkade inte försöka stå emot längre o lät hon tvinga med mig 
till Slottskogen. Jag hon o Ali tänkte piknicka :D. 



Min syster följer i mina vackra fotspår haha. 

Vi köpte godis, jordgubbar o annat gott o begav oss. 


På vagnen träffade vi Jiglypuff, (Flugan på fingret) 
Haha, min syster e lite konstig i huvudet. Men Hon e den roligaste jag känner. 
Följ hon på Twitter" P3kachew" . 



This was my look. Älska vitt på sommaren! 



söta ali joinade. 

Vi satt o proppa  i oss godis o leta killar åt Ali o Sabina. 
O såklart snacka skit om några Idioter som satt o spela skit dålig musik 
och trodde dom var häftigast på jorden. Asso att citera Ali. 
eller va de Sabina. " 2005 var en bra tid, kan vi Move On i livet? " 

förresten har ni sett det på Prince paketet. 
På sidan står det. In sweden we call it Röd. Haha. 
De sant! ja lovar. 




Yazzieboo joinade till slut också :) 
O hon hade med sig en sötnos. 



NALA!! Finaste hunden i hela parken! Talk of the town. 
Älskar den hunden , även om hon har mens. 

Men men, kort efter detta blev ja tött på godis o sugen på kött! 
vi stack tll Subway o gotta oss. 
Den bästa subben är ju Chicken teryaki med alla grönsaker o Majonäs. 
Kunde fan leva på det! TESTA DEN!!! 

Lördagens händelser, kommer imorgon. 
Jag måste sova. Jobb imorgon :'( 
så ska dra innan klago festen börjar. 

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0