SommaPlåga? Vilken blir det?

Det har ju snackats en jädra massa om vilken kommer bli årets Boten Anna.. HAha ;) 
haha I Made a Funny! 

BigBrother fantasterna vill ju så gärna big brother låten ska va det. 
Men jag tvivlar starkt på det. Tycker inte den e så bra o sätter sig inte på huvudet som en 
riktig sommarplåga ska. (Förvänatde mig mer av Basshunter ) 

Lyssna här. 
BigBrother:   fest i hela huset. 



Kanske, Kanske kan den bli den här. 
Det låter som en bra låt fjortisar kan spy till. hehe. 
Och man ertappar sig själv med att sjunga på refrängen mot sin vilja. 

Eric amarillo - Om sanningen ska framm

Vill du ligga med mig så, om sanningen ska framm.. nanana hehe 

Men själv så tror JAG på denna! 
Den e skit bra o har samma beat som förra årets We no speak americano. 
O den var ju bra, men denna e bättre. 
Plus att de är en typ rysk brud techno video. 

Alexandra Stan - Mr Saxobeat




uhhhm uhhm ummyeah .. 

Jag känner en/Flera som säkert sitter o lyssnar på låtarna o bara . 
Umh uhm umyeah o känner sig skit coola. Haha...

en låt jag e besviken på är Coconut Tree. 
Med Mohambi o Nicole Schezinger! 
Skit dålig,
Vsg, om ni inte hört den. Men ja, nu i efterhand. Kanske man kan digga den på stranden när ma solar o bara chillar. 

VAD TROR NI?
vILKEN BLIR DET?
Någon av de här eller någon annan? 

SPEAK YOU'r MIND!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0