Slottskogen

Lördagen:
Bara för vi hade så kul Fredagen bestämde vi oss för att göraa de ännu bättre Lördagen. 
Gjorde Iordning massa kykling o korv o grejer o begav oss åter igen. 
för o sitta i Slottskogen i vräka i oss.



This sexy was I. O Nala<3 




Jag o Ali e Grillmaster ;D okey kycklingen blev lite bränd. 
Men de tvar helt o hållet Ali's fel! Man borde bara låta mg sköta grillen.. SMH (Shake my Head) 


Kolla allt vi släpa dit.. Men de va de värt ändå. 


gooodis! Vill ha de nu. Ska köpa imorgon igen -_- Jag har mens säger vi. 



Syrrans Boyfriend.tha Kream haha


She Gangsta huh? 
Hon avgudar mig så hon härmar mig :). 



Idde gott Raped! haha 



Haha, kolla så sööt hon e! 
Roligt att fågeln e precis över också. 

skit rolig dag. Tack gud för detta fina väder jag förtjänade det. :) mhihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0