Lång helg

Nu e den här igen, helgen. 
Så efterlängtad, så kort oavsett hur lång. 
Blir inte jobb imorgon iaf, finns inget o göra för oss. (GÅ O HANDLA PÅ LINDEX! ) 
Känns skönt ändå, har varit lite förkyld så lite extra tid e väl fint. 

Vet ni vad mer jag fick idag?! 
JO! 
Skatte återbäring! Ahhh, eller ja, jag fick ju inte pengarana än. 
Men jag vet att de kommer. Ca 6000kr bara för att jag råkar bo i världens bästa land! 
Har redan spenderat den i huvet, U KNOW IT! Way out west biljeter o betala av datorn så jag kan 
köpa en systemkamera att delbetala. Smart! Ja, jag vet.. 

ska bli så skönt me en kamera igen. 
O ni kan ju längta till otroligt fina bilder, hehe. 
Var ett tag jag hade tappat mitt fotograf öga, typ helt o hållet! 
Men det känns som att det är tillbaka, o ännu bättre. 
Kanske råkar hamna i fotografi igen,på tal om de. 
Här e en till bild , på mig ofc o mitt Gårdsten<3 



Tagen förra helgen, 
på tal om förra helgen hann aldrig skriva om den nå mer. 
Lördag va ju jag o syster min i stan, Shoppa o umgås. 

Sen var vi på Järntorget o då helt plötsligt kom det ett gäng galningar 
med kuddar o borja banka på varandra.. 



Såhär såg de ut haha, Har mer bilder o stuff som snart kommer upp. 
Detta e förra helgen då, denna helgen har varit ännu mer hektisk men rolig. 
Blir massa nyheter här snart då. 

mina kusiner från Frankrike är här blaand annat. 
O jag har varit o handlat igen haha. 

Måndag e de jobb igen o sen träning. 
Ska börja på gymmet 24/7. 
som har öppet hela dygnet. Soft! 
efter de ska jag väl uppdater här, hoppas jag. 
har hittat en annan väg till jobbet så kan sova en timme extra. 


Puss så länge! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0