Lady Gaga's assistent!

Har ni läst Metro idag eller?! 
De har en tävling på sin sida och priset är att vara Lady Gagas assistent 
Medan hon gör Metro för en dag. Hon ska altså vara redaktör o man ska hjälpa henne. 
Fyy faan! I WANT IT SOOO BAD! Sitter o tänker på vad jag ska skriva. 
Ska skriva en helvetets uppsats! Jag måste bli vald! 

Skulle ge min högra tå för o bli vald! 
Man ska skriva en uppsats på frågan varför e du född som du är? 
Altså "WHY ARE U  BORN THIS WAY? " 

http://gaga.metro.se/
H'r har ni länken, delta, rösta eller bara checka in. 
Jag ska ge allt! Vill så gärna vinna, kan inte förklara det! 
Inte bara för att jag är ett fan utan också för hon är en sådan imponerande 
affärskvinna. Hon är överallt och det är ingen som är större än henne! 

förstår ni hur inspirerande det skulle vara att få bolla ideer med henne. 
Synd bara att jag tror att den som vinner inte kommer vara den som förtjänar det mest. 
Utan idioten som har mest tid o trakassera alla sina vänner på alla 
sidor, så de ska rösta på han/hon. Som  bara e där för att de coolt. 

lycka till dom som deltar. 
alla andra rösta på den ni gillar mest. 
Må bästa kvinna vinna, haha. 
Fast de lär bli en bög, Känns så. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0