Jag har ansvar.

Haha. konstig överskrift. Måste börja med att berömma det underbara väder. 
Trots att jag jobbar hela dagen o inte riktigt njuter av de känns de bra att se!

Bild från förra helgen. 

Idag fick jag lite extra ansvar på jobbet. Jag undrar varför jag fick det. 
Det kan vara bra eller dåligt eller inget av det. 
Han kanske valde mig för jag e så ansvarig me alla mina lådor så jag va bst för jobbet. 
Eller så valde han mig för ja gjorde ingen nytta på plock så han kunde avvara mig. 
Eller så var jag bara den första han såg. 

Jag vill ju tro på de försa alternativet. ;)

Imorgon e de jobb igen o sen till Slotts skogen med Yazzie,
Sabina,Ali o nårra till antagligen. Grilla o softa. 
Ska bli skönt! Sen e de helg Fredag-Lördag- Söndag- Måndag! WOohho
Ska bli så jävla skönt! Vila, o umgås, få sakr gjort. Kanske måla ägg. 
Om ja hunnit klura ut vad för färg man använder. 

Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0