Idag kände jag mig lite inspirerad

Har faktiskt haft en ganska bra vecka och helg. Inte så påfrestande på jobbet 
och helgen har kännts lagon lång,nästan. Fredag o Lördag va mys o idag satte jag 
igång med lite förberedelser för sommar modet. 

Jag tog några märkes jeans ja fått från Min farbror. 
som av någon anledning hade wide cut eller vad de heter. 


Såhär typ, ja tror ni fattar, trots mina otroliga paint egenskaper. 

Eftersom Ingen kommer vilja ha sånna jeans, så gjorde jag shorts av dem! 

Detta blev resultatet. 

Snygga right?! 

Lägg märke till mina snygga skor! 
O missa absolut inte mina pride strumper!


Totally Urban Jungle style! I Lovee them! 

Sedan satte jag mig o tänkte snygga till De vita skorna. 



@Acidburn original Design! ;) 
Så långt har jag kommit iaf. Får se vad mer jag hittar på. 
Men ska måla nå mer på andra sidan o snygga till dem som fan. 
Sen får ja bara hoppas de aldrig regnar när ja har dom på. 
Ska bara köpa mindre pennor som ja kan rita mindre linjer med. 

Erkänn snygga ;) 
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0