I can Be ya shawty

Neeheee.. Lurad. 
Nej, ja skämtar. Men ja ljög faktiskt lite. 
Det blev inget dubbel jobb idag. De skiter sig som fan em andra jobbet. 
Kanske inte blir dubbelt jobb i sommar heller. Damn, va sugen på pengarna. 
Meeen, va lite orolig hur ja skulle klara o jobba ubbelt i fyra veckor också så. 

Iaf, anledningen till att ja skriver. 
Jag fyller år snart! Om 26 dagar o några timmar. 
Faaan, va tiden går fort nu asso! 4 år kvar av min ungdom. 
Sen är de bara nerför. USH!  Hemska tanke som hemsöker mig varje dag! 



Till ämnet  nu på riktigt. 
Jag letar efter tips på vad jag ska hitta på på födelsedagen. 
Gjorde inte jätte mycket när ja fylde 20 o nu får ja ju lön samma dag så jag kan göra nästan 
vad som. Grejen är, ja har inga ideer, what so ever! HJÄLP MIG?! 
Vad kan man göra? Pallar inte Festa, tycker inte de så jätte kul heller. 
Men något annat. Ge mig råd? 

En Ide var ju att ja för första gången skulle testa knark, men tror inte de blir av asso. 
Tror de förblir en upplevelse ja inte kommer ta del av. 

VAD SKA JAG GÖRA DÅ? HJÄLP?

tack på förhand ;) 
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0