Hur funkar din vardag?

Ja fortsättning då. 
Fan också, hur får ni livet att gå runt? 
Kan inte någon bara berätta vad hemligheten är?! 

Jag sover mindre än dom flesta, jag sitter inte o latar mig, 
ändå får jag inte gjort de jag måste , eller det jag vill. 


sNÄLLA, GE MIG NÅGRA TIPS? HUR GÖR NI? 

Så här ser min vardag ut. O då år ja inte ens plats med allt som ska få plats. 

japp, ja tog mig tiden o görra detta diagram! 
En bild sger mer än tusen ord, bruka man säga. 

Så vart va vi då. 
kuddkriget. 





Här ser ni, Ppl be crazy! 
Skit roligt att se, efter ett tag fick ja lust o rycka en kudde från nån o banka loss. 
Få ut alla mina agressioner. Men så blev de inte, men nästa år ska jag köpa en speciell kudde för de! 

Efter de va de ju dags o sticka hem, o då va de ballonger i hela stan. Eller hela avenyn iaf. 
o eftersom de va några ungdomar som hade likadana ballonger med helium, 
Då drog jag och min kära syster den slutsatsen att alla måste ju va fylda me helium då! 
(inte tänkande på att det skulle kosta GBG skjortan..) 
Så vi smög framm till en bänk o snodde en bunt. Mohaha -_- 
alla titta på oss som vi va sjuka i huvet. 

Men se lyckan när vi fick dem! 


När vi väl sedan testade våra ballonger, så vad de bara vanlig luft i dom :( 
(att dom inte flöt av sig själva var ingen hint) 


Söndagen, va de att ta tag i saker o chilla lite. 
O så va de dags för den första sommar tårtan!! 


Mmmmmm, ja åt upp hela.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0