Helg Nummer två.

Då ska jag äntligen få skriva av mig om att som hände i helgen. 
Som ni reden vet så var mina Franska kusiner här. (Japp, ja e blatte ja har kusiner överallt.) 
Dom är två tjejer 14 o 17 tror jag. 
Min o min systers motsatser typ, dom är tysta, blyga, snälla, lydiga tjejer. 
Jag o min syster är högljuda, skämtsamma, gillar o party ;), U know it. 
Ni förstår vad ja menar, så vi var lite nervösa inför detta besök, då vi skulle bete oss,hehe. 

Mina kusiner kom på fredags eftermiddagen, jag jobbade ju så kunde bara umgås med dem på kvällen sen. 
Men lördag va de dags för mig o syrran o ta ut dem, visa vad Göteborg har att erbjuda. 
Jävligt svårt om man tänker på att de bor i Paris.. Va fan ska jag visa då? 
Liseberg = de har disneyland.. 
Museeum = de har The Louvre.. 
Göteborgs hjulet? = öh, Låter Parise Hjul bekant?! 

Men men, det var bara att gå ut o Go for it. 
som tur är välsignades vi med väldigt fint väder. Men inna ja fortsätter. 
Kanske jag ska presentera mina kusner. 


Celinee, Den äldre (bild. min syster) 


Alicia, Eller hennes bakhuvud mest. 

Vi började med att åka ut till hamnen lite. 
Göteborgs hjulet och en åktur med älvsnabben, eller vad det heter. 




Loock @ me loocking all Nice and Inocent.. Mohaha(Fooled Ya) 
Mamma var ju tvungen o hacka på en bit. Men aja, länge sen ja la upp en bild på hon. 
E hon inte en cooling? 






Såklart var vi tvungna att ta bild på dem bredvid Svenska flaggan. 
annars hade ju ingen trott att det var i Sverige.. haha.



Om vattnet bara var lite blåare, eller, lite blått överhuvudtaget..


OFC I needed to be EGO! 
Älskar den bilden fakstiskt, blev bra. 




Jätte mysigt att åka Göteborgshjulet faktiskt. 
Va inte läskigt heller. Smooth ride. 

Efter detta, gick vi till Nordstan för lite shopping. 
Där var Elite modell Casting, och efter lite Tvång från mig bestämde 
vi oss för att anmälla oss. Varför inte, kan ju aldrig skada! 


Goodie Bag som man fick för man va med :) 


Det var en händelserik, mysig dag. 
Värmde upp för mina kusiner fakiskt. Jag gillar dem. 
Jag saknar dom lite, men man ses väl snart igen. 
Kanske jag tar en tripp till Paris snart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0