To cut or nut to Cut, Todays big guestion

Jaha, då var vi här igen.
Mitt hår e typ axellångt nu,väldigt slitet i topparna.
Men jag kan alltid ta på löshåret o så har jag jätte långt hår.
Men nu funderar jag på att ta o klippa mig, IGEn.
Men denna gången, RIHANNA STYLE!
Japp ni hörde rätt, i inte fake rihanna style utan riktig.
Det betyder riktigt kort på sidorna långt uppe.
Ja så här ungefär, Men jag vet inte de typ ett av de största besluten ever..hmm
Asso sist jag klippte mig, visst de va väl fint men ja ångrade mig senare jag kände mig mer
kvinnlig med mitt fina långa hår, mer sexuell om ni kanske förstår vad jag menar.
Iaf, Så jag tänkte jag gör en för o emot lista så kan ju ni sega vad ni tycker också
så hade det varit snällt!
För:
Mitt slitna hår försvinner
Det är snyggt/modernt nytt
Jag gör en förändring som jag säkert inte kommer göra om mitt hår blir längre.
Det kan ju också vara kvinnligt.
Tvingar mig o ha klack oftare.
Lätt att sköta om
Emot:
jag kan inte ha långt hår o växla som jag vill.
Tar lång tid o växa ut
Medans de växer ut kan de va fult.
Kanske inte så snyggt me alla sorters kläder?
jag har tunt hår
Läskigt!
HJÄLP MIG!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Har du sett Elin Blom från Idol? Hon e blond, halvfinsk. Hon passar ju jättebra i sån frisyr. Tycker de e en väldigt tuff o cool frisyr:)Hon är en av mina favoriter i år på Idol för hennes röst e grymt bra likaså hennes stil:)

2010-09-27 @ 14:58:36
URL: http://malinodessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0