This Week

Då va ännu en vecka av mitt liv slut.
Och era också.. hur känns det? Är du nöjd me va du gjort?
Själv så är ja ganska nöjd, Varit en lång vecka kändes det som.
*Examinerat första delkursen på psykologin.
*Sju månaders dag med baby
*Bilogisk Psykologi
*Röstat
Så ja, Jag tycker väl att min Vecka har varit väldigt produktiv så att säga.
Kunde ha varit lite bättre men de kommer, Ja försöker fortfarande samordna
min Vardag så jag ska ha plats med utbildning,Relation,Vardagsliv(städa,Äta;duscha)
Hobbies (Bloggen,Fb,Twitter,Måla,träna o allt sånt) Men de är inte alltid lätt.
Annars så e jag skit glad för hur det gick på examinationen!
Jag tog chansen o glänsa framför läraren och jag tror det gick väldigt bra!
På sju månaders dagen fixade jag typ sötaste presenten ever,yupp ja e gulligaste flickvännen.
O om rösten, Jag röstade för Socialdemokraterna och är stolt över de.
Jävligt besviken över deras nummer bara!
Så nu ska jag angagera mig i politik med! Jag måste ju hjälpa dom
om ja vill ha min vilja igenom.Nästa gång ska vi vinna!
Tack vare mig :D Nån som har problem me dom jag tar gärna en diskussion.
Btw kan inte fatta att det finns Gay personer som röstat SD..Idioter..
det var det för denna vecka.. Imorgon e det skola från 10 - 13 och från 18 - 21.

Kommentarer
Postat av: Malin

hehe jag röstade oxå på socialdemokraterna:)Är nyfiken på vad du köpte för present t ill Yasmin?;)

Grattis till 7 månaders dagen:)

2010-09-20 @ 09:48:38
URL: http://malinodessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0