The world's gone crazy!

Yeeay broo ;)

På väg till skolan i måndags då.. stanna i centralen
o så hänger det en lapp,Har du sett vår syster? 
Det skär ju fan i hjärtat direkt, e det någon som saknar sin syster?
Om de va min syster?
så läser jag vidare, Tjejen försvann Lördags kvällen 
o inte setts till sen dess, o vad hon hade på sig.
Kalla kårar nerför ryggen o en enda tanke. 
Jag hoppas verkligen dom hittar henne i livet igen, Jag hoppas inget hänt hon. 
Hoppas hon bara glömt säga att hon ska nånstans eller något.
För hennes skull,för hennes familjs skull och för mig skull!
Jag vill fortfarande kunna förneka att brått finns, att brått bara e något
som dom skriver om i tidningar o pratar om på tv, inget som e nära mig.

Men det kan jag inte längre. 
Hon hittades död idag,så illa ställt att man inte kunde identifiera henne på länge.
O min 16 åriga syster va utte samma kväll, sent i centralen. 
Det kunde lika gärna varit hon!De kunde varit jag, De kunde varit vem som helst!
alla mina kondoleanser till familj o anhöriga, sånt borde inte få hända!
Tyvärr kommer detta inte avskräcka någon,Tyvärr kommer dom som inte kände henne
inte tänka så mycket på det efter ett tag, o snart e det helt borta.
och en annan tjej kommer gå ut själv o förlita sig på världen oatt det händer aldrig mig.
Hemskt vekligen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0