Svar på Tal

(Im hot eveen when Im not Trying to be )
Bilden har inget me ämnet att göra,jag hade en extra bild o tänkte kan va kul o ha ett ansikte
på personen vars åsikter man läser.
Har fått kommentar igen på inlägget(homosexualitet,Religion o föräldrar)
Så tänkte föra vidare denna diskussion här på bloggen för att det kanske kan vara
bra för nån som läser men inte vågar kommentera eller visa de på något sätt.
Var inte meningen att min blogg skulle bli så Gay centrerad, Men om de ska ta den riktningen
så har ja inget emot det. Jag svarar gärna på frågor och berättar va vet ja erfarenheter,åsikter
you name it. För att jag vet hur det känns.Jag vet hur det är att tro att man är ensam i världen.
Att jämt vara rädd nån ska ta reda på det man egentligen bara vill skrika från hustaken.
Att va rädd o bli dömd o utstött för nåt som känns så normalt, så rätt.
Jag bodde till o med i en liten pytte stad tidigare,Det va ju ännu värre.
Typ inga andra Flator,Allt man hade var typ Qx o ha kontakt med tjejer på så sätt.
Alla man prata med bodde jätte långt ifrån, o man kan ju inte bara ta hem massa nytt folk
som kanske inte vill gömma sin identitet för man själv gör de.
O man kan ju inte bara åka iväg några dagar o ljuga o allt va de innebär.
Kommentaren:
(September, 21:28 Me again om Religion, Föräldrar o homosexualitet:) Hej och tack för att du svarade, det var inget skämt kommentar utan en riktig sådan. Jag är 22 år gammal, homosexuell och kommer också från förna jugoslavien. Har under hela livet fått frågan när ska jag gifta mej, varför har jag ingen kille, vad är det för fel på mig? När jag berättat vad jag känner och att jag inte tycker om killar så utbarst allting, sedan dess har ingen frågat mig nått mer, de har förbjudit att jag tar hem någon tjej tom mina kompisar. Alla låtsas som ingeting och nu har jag tom fått höra att "vi ska hitta någon till dig därnere" för folk vet mindre vad du har gjort här. De säger även att när jag väl börjar bo med en man så kommer jag märka att det är rätt och att jag bara lurar mig själv nu. Det finns inget bra sätt att hantera det på verkligen och jag vill bara ta livet av mig. Orkar inte gå runt o må dåligt o dölja mina känslor längre. så känns det.
Okey,För det första jag hoppas det är okey att jag sätter ut kommentaren om inte säg bara till så tar jag bort den.
Jag känner så igen mig i de frågor du har fått,Det har jag med.Fast inte från mina föräldrar dom vet att det inte kommer hända typ så dom säger inget,när släkten frågar säger dom att jag koncentrera mig på mina studier
osv men aja vet inte hur många som går på det,(haha) Det jobbigaste som ja tycker just nu är när man åker
ner över sommaren,Är de typ de första alla frågar därnere.Har du kille? De är liksom inte om min skola
inte om nåt annat.De är HAR DU KILLE? Som att det är de viktigaste bara för de är huvudmålet för alla
tjejer därnere att hitta en man.Även om ja va Straight skulle ja bli arg för de där.Så säger man Nej o dom ba som att dom tyckte synd om en.De gör mig så arg! Men vad ska man göra? Jag förstår verkligen allt du går igenom
Asso jag har skrivit på många jag ska sluta va gay kontrakt haha(Jag skämtar inte).De va när ja va yngre.
O alla har fått höra det är en fas, Du lurar dig själv,När du träffar nån bra går de över bla bla..Pappa har till o me skyllt på T.A.T.U haha.. Men de är bara inte så.
Mitt råd till dig skulle vara att Flytta ut,Bli ekonomiskt och på alla sätt oberoende av dom.
Jag tror faktiskt att det är det enda du kan göra tyvärr.
Jag vet ju inget om dig men asso Börja jobba eller studera o skaffa lägenhet o lägg beslutet i deras händer.
Vill dom fortfarande vara en del av ditt liv eller inte. Detta e då skit jobbigt om dom bestämmer sig för att dom inte vill det. Man förlorar så mycket o de kommer göra ont men över tiden kanske någon kommer omkring.
Mina märkte ganska fort att dom behövde mig, att dom inte klarar sig utan mig o inte skulle kunna ta avstånd.
Förhoppningsvis gör dina det med. Jag hoppas bara dom inte så extrema till att dom skulle skada dig eller dylikt.
Men Har du ditt eget liv så Gör du med det va du vill, Har hemma vem  du vill o man e så mycket lyckligare när man e helt ärlig mot sig själv. Jag förstår även dina dåliga känslor jag hade dom hela tiden jag bodde hemma,Kändes som dom inte ville se mig inte titta på mig de va hemskt men som sagt.Detta är vad jag tror du måste göra för att må bra, det funkade för mig iaf. Sen såg jag idag på Ellen som är en awsome Gay icon.Det var en Countrey sångerska som hade kommit ut och hon sa att ellens Mammas bok "LOVE ELLEN" ska ha hjälpt hennes pappa mycket och henne så jag rekommenderar att ni hittar den o läser den.Finns säkert att köpa
o man kan säkert beställa den på bibliotek med. Det ska jag göra :D
Sen fick jag en annan En annan kommentar på samma text.
Anonym om Religion, Föräldrar o homosexualitet: Jag håller med " me again". Jag kan riktigt förstå henne för jag är typ i samma sits som tjejen. Skitjobbigt och jag tycker att det är jävligt modigt utav dig att typ komma ut för dina föräldrar. Är också från forna jugoslavien, så jag tror nog hur våra balkan föräldrar är. Har "skämtat" med mamma om att jag är homosexuell, hon sa bara - idi u p.m. Tror också att våra föräldrar liksom märker att vi inte gillar killar men förnekar det. Jebiga, ibland önskar man att våra föräldrar var som svenssons-föräldrarna. Och du, Sabiha...Ännu en gång, modigt utav dig! :)
För det första kan jag inte uttrycka hur bra det känns att det är någon mer som Läser och kommenterar min blogg
förutom Malin Haha. Hoppas mina inlägg gör någon skillnad och kanske gör er lite gladare och med en känsla av vi.Att ni inte är själv o de finns fler av oss både tyst o öppna. Nu vet jag inte vart ni tjejer bor men jag bor iaf i GBG hade varit jätte kul o lära känna fler tjejer med samma bakgrund och samma historia som mig. Hit me back isf. Och tack för dina fina ord :)
Skriv mer, Kommentera mer tjejer. Älska höra era åsikter Frågor!
TIPS: Ellen's mammas bok finns på Bokus 127kr


Countrey sångerskans (Chely Wright) bok fin ockå där. 214kr
det kan va bra att läsa hon va ju i en liknande sits. :)








låten till boken..
Vsg, Have  fun xoxo AcidBurn

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha nu har du fler läsare än Malin, men det är bara bra. Både för dig, det gör att du vill kanske blogga mer och för oss läsare, vi har ngt kul att läsa när vi inte har något liv haha. Jag bor också i Gbg, i Bergsjön om du vet vart det ligger vilket jag tror att du vet haha. Hela sverige känner liksom till de förorten.

2010-09-18 @ 02:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0