Stuff doe's make you happy!

Idag kom de pengar i lådan, Yaay..
De va efetrlängtat, Mycket man tänk som man vill ha.
Under tiden man varit pengarlös.. hehe
O en list skrivare som jag är, så har jag skrivit upp allt..
O idag,eller snarare natten till idag började jag sätta eld på kosingarna haha!
Börja med att ja beställde en "Iphone 4" Som förhoppningsvis kommer senast fredag nästa vecka!
Och ja, ni kommer heelt klart få se när jag öppnar den! Och en bättre beskrivning av den..
Till den beställde jag ett comviq abonnemang , Comviq student surf, 49 eller 59 månaden
3000 gratis sms till alla nät
3000 gratis mms till comviq
Gratis surf i mobilen till 1gb sen sänker dom hastigheten men kostar aldrig mer för de.
Lät toppen för mig så ja nappa ;)
Sen idag var jag med Yasmin o shoppa.
Ni vet alla dom stackars killar man ser i affärerna,såna som har följt med sin flickvän i shopping
som dom trodde skulle vara kul men i slutändan bara e kvar utanför omklädningsrummet med
alla hennes kläder o en jävla massa påsar? såna man tittar på o tycker synd om. Ja, Hon fick
vara min sån idag. Det kändes Braaaa :) söt e hon o ska bära dom tunga påsarna med!
Där blev de iaf en del inhandlat:
Everest Jacka
Warp Möss/schal eller vad det nu heter, skit snygg är den!
Skjorta
Leggins
Jag tror att det var allt för idag :) kommer bilder senare.
Bra dag iaf, åkte från Y, städade,betalade räkningar, shoppade,vilade. Niiice
För imorgon börjar alvaret, IGEN.. ska plugga sönder mig,ush!
BTW, När jag får mobbilen kommer jag antagligen att blogga o twittra sönder!!
SE ya bitches ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0