stress Stress

Damn!
Nu äntligen fick jag några minuter över.
Men det är bokstavligt några minuter..
Hade massa problem me skolan o shit, kom in på psykologins grunder
men det visade sig att den inte hade nog me påäng så jag va tvungen o leta upp nå mer.
O då valde jag atta ansluta mig till Kriminologins Grunder som ja hade nobbat för psykologi.
Så nu går jag båda.. Jah, de låter redan jobbigt.
Sen har jag ju sprungit runt o letat böcker, Damn 3 300kr för böcker o jag har inte riktigt allt än..
Surt? ohja.. ville ha data o sola o kläder men aja.. kunskap e de viktigaste sägs det.
O dom är tunga ska ni veta! kommer typ bryta nacken bärandes på dom hela dagarna.
Så som ni frstår så går jag mer än heltidsstudier nu för att kriminologi e heltid o psykologi deltid.
Så jag går typ 150 procent... o mellan de så jonglerar jag ett dubbelliv.. Livet hemma me mamma me
tvätt o städ o laga mat o allt va de innebär, o på andra sidan flickvän, hobbys o annat kul.
Har ingen aning hur jag ska hantera allt..No idea typ.. Har vigt den mesta av min tid till min baby
såklart, men tror jag vill börja me Basketen eller fotograferingen igen, målning jag vet inte.
Har ingen aning hur vissa klarar allt detta.. Nån som vet? lämna en kommentar..
Snart kanske vi ska flytta ihop, då blir de förhoppningsvis mer tid då jag slipper fara fram o tillbaka så.
Nu vad som händer närmaste tiden?
Idag kommer pappa o en kusin för vi ska fira Aiid- el fatir eller Bajram eller vad man säger
i respektive land. Sedan ska jag ha en psykologisk analys klar till på måndag kväll...
På söndag eller natten till måndag är det WMA.. Då ska jag ladda upp me massa onyttigt
och datan i knät, blogga o Twittra loss under hela händelsen. Det ska bli riktigt kul!
hoppas Y kan hänga med där.
Så om ja inte hinner me nåt mer, så ses vi Söndag kväll?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0