sick!

Jävla skit..
nu har jag gått o blivit sjuk, helt jävla säker på att de va nån jävel på
spårvagnen eller bussen som smittat mig..
tung i huvet,Ont i halsen, hosta,yrsel illamående.. 
fan ta detta asso.. imon skulle jag ju ha seminarie.. Men de blir nog inget av de..
Ska försöka tvinga mig till psykologin iaf! vill verkligen ska handla om ångest o grejer. 
Vill inte missa det om de tar livet av mig!
Kom hem idag i förtid då ja spydde i skolan..
Kunde inte hålla mig vaken på buss eller spårvagn..
SEn domnade jag hemma också, som att jag var i komma till ja tvingades upp..
Vill att det ska va över!
O så fick jag fjäsk choklad av sabina ;)
Haha så söt e hon, :D
Vill man mig nåt så e de choklad som gäller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0