School Time

Då har skolan satt igång igen..
hmm.. skolan.. asso kan man kalla de skola än?
om de är universitet mena jag. visst det är ju en sorts skola.. men är de skolan skolan..
Nae känns lite fel o kalla de i samma benämning. För universitet o gymnasium e verkligen inte
samma sak! Jag va skit nervös nya kurser, nya människor, nya lärare, nya böcker, nya uppgifter...
Köpte massa kollegeblock o pennor o allt möjligt krafs för att förbereda mig, haha..
Btw, jag älskar skolgrejer!! längtar till barn så jag kan köpa skolgrejer åt dom haha..
jag hittade inte block som var coola nog åt mig så jag fixade mina egna istället..
japp, o jag är psykologi student haha.. men man ska allti behålla sitt barnasinne har jag hört!
Första skoldagen eller ja kvällen gick jätte bra, de kändes bra, trots att det bara va introduktion osv men de kändes bra.
outfit för dagen, and yeas.. jag e snyggast där också.. haha

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag älskar oxå skolgrejer!Man va så glad inför skolstarten då man fick köpa alla nya grejer och man hade verkligen längtat så efter skolstarten o få träffa alla vänenr igen:)

2010-09-20 @ 09:46:23
URL: http://malinodessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0