My sister

Asso jag älskar hon
Jag hatar hon!
Hon e jätte gullig..
Hon e en surkärring ..
Hon e jätte rolig..
Hon e dystrare än döden..
Haha, hon e allt i ett nöttskal.
Men ja älskar hon, hade varit mycket tråkigare utan henne
så jag kan leva me problemen så länge de är de roliga tiderna kvar.
De typ som att ha barn, man står ut me skrik o gråt o blöjer
o allt annat skit som komma skall, för dom små stunderna när dom säger, mamma..
Eller tar ens hand.
Bilden säger allt, får inte ens ta bild ifred haha..
BTW! Missa inte the hard times of RJ Burger O Missa fan inte My Life as Liz!
Så jävla bra, de min nya söndags Religion, Tror även att Jersey Shore säsong 2 börjar idag!
See ya tomorrow, då ska jag lära er hur man bakar paj.
Och gör inbakade flätor..Ja vet ajg har många talanger :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0