Let me se your Brain?

Haha would you?
If i could see everything thats going in inside
would you be scared for what i might see?
Kan man låta bli o älska psykologi, när de är sånt här vi sysslar med?satt hela kvällen i måndags med
att identifiera hjärnans olika delar o vad dom sysslar med.
I Aced it, What you think , Tss...
Ja ägde, tog isär o satte ihop hjärnan typ tio ggr utan problem.
Men de va riktigt roligt asso, sitta skämta o syssla me nåt man verkligen intresserar sig för.
Behövde inte ens energydricka för o klara mig igenom, de du!
Synd de inte va en verklig hjärna, haha..
men ajja nästa gång e torsdag kväll awsome.
Så länge får jag nöja mig me kriminologin,varje dag från 8 till 4 dennna vecka iaf.
Vet fan inte vad jag ska tycka, Känns så jävla enkelt!
Jag bara sitter där o tänker hur kan ni inte förstå det, d e eju fan självklart
o så sitter dom andra o fattar noll. Vet inte va jag ska tro haha
Kanske har allt CSI i criminal minds lönat sig.
Vem vet :) allt för nu, min lediga dag e fredag sen blir de lite mer tid så titta in oftare
efter fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0