Gretas Debut..

Då har ja äntligen besökt en av de största Gay klubbar i sverige.
Gretas.. haha har typ inte vågat gå dit, va fan jag skaffade ju tjej ganska så fort efter ja flytta hit
o har man ett nytt förhållande så e de inte så jävla kul o gå ut i jaktmarkena där de finns
människor som komemr stötta på din tjej, eller dig. Asso mig då. Man vill ju inte ha dom problemen.
Nu Har jag faktiskt redan hunnit vara där två fredagar :D yeey för mig haha..
Men seriöst nu, Det var roligt. Mysigt ställe, mitt i stan me faktiskt väldigt Nice dunka.
Fast de va inte mycket folk,jätte konstigt tycker jag ändå. Bor typ i flat huvudstaden.
Men var e alla? Föredrar dom att gå på straight klubbar? inte kommit ut kanske?
Ja vet inte, jag gillade stället iaf. Jag vill köpa det! o göra en nysatsning o göra de till minst Nordens största
gay klubb! yee, I don't see stuff I always see opportunities. ;)
Så här snygg va jag första gången, ja vet va ni tänker.. Går inte o bli snyggare.
De va typ de jag trodde också.. men sen.
Jag vet! SNyggast! Damn hehe.. o snart ska jag på shopping frenzy! Yeey
Men iaf, E du någonsin i GBG kom till Gretas så ses vi där!

Kommentarer
Postat av: hej

Hej, vad fin du var på bilderna och fin blogg du har.



En fråga bara och jag hoppas att du kan svara på den. Hur lång tid tog dig att komma ut som gay? Vet dina föräldrar om det och har de accepterat det? Jag vågar inte göra det du vet kanske hur blatteföräldrarna kan vara det är inte så normalt för dem =(.



Hoppas du kan svara

kramar /trogen läsare

2010-09-07 @ 01:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0